Tarcze hamulcowe i klocki
2,0 l CDTI R4 Turbo, 81 kW (110 KM) A20DTC, A20DTL - średnica przód 296 mm tył 292 mm - J60, układ hamulcowy 16"
2,0 l CDTI R4. Turbo, 96 kW (130 KM) A20DT, A20DTJ - średnica przód 296 mm tył 292 mm - J60, układ hamulcowy 16"
2,0 l CDTI R4 Turbo, 118 kW (160 KM) A20DTH - średnica przód 321 mm tył 315 mm - J61, układ hamulcowy 17"
2,0 l CDTI R4 BiTurbo, 143 kW (195 KM) A20DTR - średnica przód 321 mm tył 315 mm - J61, układ hamulcowy 17"
silniki benzynowe:
1,4 l R4 103 kW (140 KM) A14NET - średnica przód 296 mm tył 292 mm - J60, układ hamulcowy 16"
1,6 l R4 85 kW (115 KM) A16XER - średnica przód 296 mm tył 292 mm - J60, układ hamulcowy 16"
1,6 l R4 Turbo, 132 kW (180 KM) A16LET - średnica przód 321 mm tył 315 mm - J61, układ hamulcowy 17"
1,8 l R4 103 kW (140 KM) A18XER - średnica przód 296 mm tył 292 mm - J60, układ hamulcowy 16"
2,0 l R4 Turbo, 162 kW (220 KM) A20NHT - średnica przód 321 mm tył 315 mm - J61, układ hamulcowy 17"
2,0 l R4 Turbo, 184 kW (250 KM) A20NFT - średnica przód 321 mm tył 315 mm - J61, układ hamulcowy 17"
2,8 l V6 Turbo, 191 kW (260 KM) A28NET - średnica przód 337 mm tył 315 mm
2,8 l V6 Turbo, 239 kW (325 KM) A28NER - średnica przód 355 mm tył 315 mm
Są to dane uzyskane z ASO, choć czasami zdarzały się jakieś odchylenia od tych informacji. Na wszelki wypadek zmierzcie tarcze lub sprawdźcie jaki tarcze są w waszym aucie po numerze VIN - np. www.opelvindekoder.pl