Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 09 Sty 2015 15:56

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?
<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 12 Sty 2015 21:45

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie

Forum Opel Insignia poleca:

<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 24 Cze 2015 13:46

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie


Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!
<<

Adaxis

Posty: 123

Dołączenie: 30 Cze 2013 00:31

Miejscowość: Kraków

Post 25 Cze 2015 17:30

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):.... Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!
Uffff, co za komunikacja, żeby nie było konkretnych komunikatów, błędów??? Chyba najlepiej błędy samemu sobie czytać, żeby mechanik nie naciągnął...
Cosmo 2.0 CDTI 160 KM ecoFLEX
<<

4ever

Posty: 8

Dołączenie: 07 Sty 2014 19:17

Miejscowość: Olsztyn

Post 11 Sie 2016 18:31

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Witam dzis przerobilem ten problem. U mnie spadek mocy tryb awaryjny, na kompie zero bledow. Przyczyna zawalony DPF Wypalanie serwisowe i auto odzyskalo moc.
Nie mam pojecia po co jest ta kontrolka zapelnienia DPF-a jak i tak nie zapalila sie w moim przypadku.
<<

Opel insignia

Posty: 1

Dołączenie: 04 Paź 2019 21:48

Post 04 Paź 2019 21:58

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Witam przy gwałtownym przyspieszenie odcina mi moc i auto nie jedzie dalej, z gasilem zapłon i odpaliłem na nowo... Moc powraca, tak samo na autostradzie odbijając do 140 na spokojnie zapala się awaria pojazdu z kontaktuj się z serwisem
<<

rafalek002

Posty: 66

Dołączenie: 19 Lis 2013 00:12

Post 04 Paź 2019 23:01

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Opel insignia napisał(a):Witam przy gwałtownym przyspieszenie odcina mi moc i auto nie jedzie dalej, z gasilem zapłon i odpaliłem na nowo... Moc powraca, tak samo na autostradzie odbijając do 140 na spokojnie zapala się awaria pojazdu z kontaktuj się z serwisem


Sprawdz gruszke w serwisie tzn czujnik cisnienia w turbinie, zaraz po otwarciu maski bedzie z brzegu. Mi na poczatku wymienili bo powiedzieli ze nie jest sprawna, pozniej problem wracal tak jak tobie to kazali turbine wymieniac ale po kilku postach przeczytanych na forum, trafilem na magika od opli i znalazl mikro pekniecia na rurach dolotowych (kolektor, turbina) po wymianie jak reka odjal. Mam nadzieje ze pomoglem, chociaz jest kilka rzeczy do sprawdzenia, podrawiam
2.0 CDTI 160KM 2009r.
<<

pit0304

Posty: 1

Dołączenie: 09 Paź 2019 22:57

Post 09 Paź 2019 23:37

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Witam Wszystkich,
identyczny komunikat prześladuje mnie o dłuższego czasu ale puki off/on i dalej jechał to było w dopuszczalne. Teraz muszę to naprawić. Oczywiście czasem pojawiał się błąd p0403 i mechanik powiedział egr do wymiany, ale nadal pojawia się komunikat. Zrezygnowałem z mechanika naciągacza i próbuję naprawić we własnym zakresie, podłączyłem komputer do auta i przeszukiwałem parametry bieżące napotkałem parametr bez żadnych wskazań chyba czujnik różnicy ciśnień, odłączyłem czujnik z tyłu silnika tak na środku umieszczony, do niego dochodzi kostka i przewód gumowy. Chciałem go wymienić ale nie mogłem na szybko kupić, wyglądał czysto przewody i czujnik przedmuchałem i zmontowałem jak było wcześniej. Okazało się że parametry się pojawiły i komunikat nie wyskakuje. Jeździłem tak ok.500km i komunikat znowu się pojawił, parametrów czujnika też brak. Mogę go znów wyczyścić ale zaciekawił mnie jeden parametr w kompie temperatura spalin przed katalizatorem -40. Czy to jest dobra wartość, może to być parametr nie czytany przez komp. jakiego używam, czy najprostsza sprawa uszkodzony czujnik, choć gdzieś na forum czytałem że też go ktoś czyścił.
Z góry dziękuje za pomoc.
Poprzednia

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Silniki Diesel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości